tittaintilleva

Mina julfönster

Publicerad 2011-11-30 22:48:54 i Allmänt


Köket. Hittade virkade snöflingor i skåpet.


Jag stärkte dem med potatismjöl och hängde upp i fönstret. Stjärnorna är ett riktigt "tantarbete". Vet inte riktigt var de ska vara till egentligen. De kommer från B:s mor.


Vardagsrummet. Katten tittar in.


Matsalen. Hittade en lång gardin med rött band som blev två. Gick i affären och var sugen på nya gardiner men hejdade mig och tänte på allt som finns i skåpen.


Mitt sovrum. Den gamla fina metallstjärnan ger mig barndomsminnen.


B:s sovrum.


Hallen. Det varma vädret har möjliggjort fönsterputsning fast vi redan är inne i advent.


Gästrummet fick gamla köksgardiner. Det gick ju också bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela